10 Mart 2017 Cuma

7. Gün

Merhaba!

Bir haftayı doldurmama saatler kaldı. Üstelik son derece iyiyim. Bugün de canımın sigara istediği oldu elbet, ama moral bozukluğu, sinir, gerginlik gibi şeyler yaşamadım. Baş ağrısı, dönmesi de olmadı. Birinci hafta dolarken belki de bitiyordur. Tabii iki gün önce yaptığı gibi beni kandırıyor olabilir de.

Bugün yaşadığım ilginç bir şeyden söz etmek istiyorum. Gün içinde aşırı az yiyince, akşam kardeşimle bir çılgınlık yapmak isteyip çiğ köfte söyledik (çiğ köfte macera doludur çünkü). Yerken isyan ettim, tadı çok yoğundu! Söylenince, öyle bir şey yok, sigarayı bıraktığın için tat alma duyun iyileşti dediler. Ben hep bu kadar tat alıyor olsaydım yemek yemezdim ki! Her şeyin tadı çok yoğun. Midem ondan bulanıyormuş demek.

Bir de günah işledim. Bir bar %80 kakaolu çikolata yedim. Onu da bir daha yiyeceğimi sanmıyorum.


Yarın büyük bir sınav vereceğim. Bakalım neler olacak. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder