9 Mart 2017 Perşembe

6. Gün

6. günden merhaba!
Yine biraz dünden söz edeceğim. Dün akşam kötü şeyler olacaktı ki durdum. Masanın üstünde iki dal sigara bırakmış kardeşim, öbür kardeşimiz için. Ben de geç saate kadar çalışmak zorunda kalınca, az daha birini alıp içecektim. Gerçekten zor tuttum kendimi. Uzun süre başım ağrıdı, başım döndü. Dün sözünü ettiğim kadar atlatamamışım demek ki.

Bugüne gelecek olursak, aşırı huysuzum. Ona buna çattım durdum. Bir ara sigarayı bıraktığımı unutup masada sigara aradım. Şimdi biraz daha iyiyim; ama bakalım nereye kadar böyle gidecek.

Öğlen aşırı acıktım. Karnım mı aç, yoksa nikotin yokluğumu çekiyorum bilemediğim için normal öğün saatime kadar bekleyip öyle yemek yedim. Bu bayağı mantıklı oldu; böylece bütün gün eşek yüküyle yemiyorum. Tatlı istedi canım, ama sadece yarım elma yedim yine. Dünkü gibi çılgın krizler gelmedi, ilginç bir şekilde.


Yine bol bol su ve kahve içtim. Bunlar gerçekten iyi geliyor. Sigarayı Bırakmak isimli uygulama da çok iyi geliyor. Örneğin şu an itibariyle, içmediğim sigara sayısı 109. İnanılır gibi değil! Daha altıncı gün olmasına rağmen vücudumu kocaman bir sigara yığınından kurtardım. Cebimde kalan para 50 lira. Bunlar şahane motivasyonlar, mutlaka faydalanmalısınız. Hadi kolay gele. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder